zaczynałem od Kodaka 275 ...

5/13/2013

wszyscy jakoś zaczynają, to i ja coś mądrego napisze ...

a gdzie tam, przestańmy się łudzić !

pierwsze zdjęcia zrobiłem w dniu ... pierwszej komunii , bo to wtedy w ręce moje trafił Kodak 275 Star.

I zaczęła pisać się historia . . . na zdjęciach.
Pogrzebałem trochę w naszej kopalni wiedzy czyli w Internecie i znalazłem, że pierwszy aparat Kodak powstał w roku 1888 pod pięknym sloganem reklamowym „Naciśnij przycisk – my zajmiemy się resztą”…mnie się podoba.

Założycielem firmy był George Eastman, który już wtedy powiedział, że „fotografia staje się rzeczą powszednią i że będzie tak wygodna w użyciu jak ołówek.”
Ciekawe skąd wiedział.
Dziś już każdy wie, że stała się narzędziem w pracy, a dla niektórych stylem życia

Zanim przesiadłem się na Nikona, jak każdy pstykałem komórką.
Czasem takie strzały są bezcenne co będziecie mogli też tu zobaczyć.

No to co…niech fotografia idzie w świat…

Do miłego

  fot. zapożyczona z netu, bo mój egzemplarz zwiedza niezmierzone czeluści szaf domu rodzinnego ... 








Podobne wpisy

0 komentarze